Sunday, February 28, 2010

Lagi 2 Minggu~

Bermula 1hb March ni, tinggal lagi 2 minggu nak exam.. Exam timetable juga sudah keluar.. Aku punya kira okeyla since aku amik 12 credit hour ja sem nih.. Tolak project 3 credit hour..tinggal 9, bermakna aku amik 3 subjek ja..

Untuk kali ni, exam aku start hari 1st, 24 March..urghh !!! x penah2 dapat hari 1st exam.. Dah la Uia kedekut..2 hari ja tuk revision period..memang kedekut..blaja 1 sem nak cover lam masa 2 hari..mana cukup! *mode geram

Tapi bila kira2 balik, 14 minggu darab 3 jam baru 41 jam..tapi 2 hari 48 jam..xkan 7 jam ja tido??

lepas 2403, aku exam 2703 lak..exam Machine Tools Technology..yang ni meeeemmmmaaannnnggg kena bayak hafal dan ingat..huish !! Ritu aku dengar budak dalam kelas aku minta tukar tarikh exam MTT katanya dapat..ingat aku lam 0304 kot..

Yang last ni aku tak bape bekenan..da la last paper, harinyapun second last seblom exam period abes..huhu T_T

Good Luck yep kawan-kawan !!! Kita da nak grad pas 6 tahun kat Uia..

YEAH !!! *jerit kuat2

0 comments:

Post a Comment