Sunday, March 21, 2010

24 tahun tapi masih Single?

sekarang ni aku tengok ramai kawan-kawan aku bertunang, kawen, dan ada yang dah dapat anak..yang dalam prosespun ada..tahniah korang!!minta maaf banyak majlis yang aku tak dapat hadir..yup, aku masih blaja dan banyak benda aku kena fokus tuk final sem ni..

bila tengok orang kawin, tunang..ohh!! hati aku juga mahu seperti mereka..terasa gelabah sekejap, aku masih single!

tuk sedapkan hati aku, "ramai lagi yang single", kata aku.

kenapa masih single?

- mahu fokus tuk blaja
Ye ke? konon tanak konsentrasi blaja terganggu..huhu..*tipu disitu

- tak mahu ada komitmen
Yelah, bila da ada pacar ni, macam-macamla nak buat..nak study nak dating nak itu nak ini..malam-malam nak
gayut lagi..

- masih terkenangkan kekasih lama
O..oh..kekasih lama? kisah lama tapi masih tak dapat lupa kan? tambah pula bila si dia tu 1st love...*tak kisahla
kekasih ke berapapun, kalo ko tak mahu lupakan, memangla..

- terlalu memilih aka cerewet
Terlalu memilih dan cerewet? ntah..ada orang nak yang ad rupa, ada yang nak pandai, ada yang nak kaya, ada
orang yang macho, selekeh, macam-macam yang korang nak..tapi korang?

- da ada yang bekenan di hati tapi...
..orang tu da berpunya..kalo single lagi, takut plak nak terus-terang gitau apa rasa hati..takut jawapan dia.
. *jawapan yang aku tanak dengar..argh!!!ngeri..

Aku?


hurm..masih sendiri..

rasa-rasanya jodoh aku bukan kat sini kot..kat tempat lain.






0 comments:

Post a Comment